نماد سایت شبکه جهانی کلمه

تحصن نماینده در صحن مجلس در اعتراض به وضع اقتصادی کشور

نماینده شهر مردم میانه، روز چهارشنبه در اعتراض به «وضعیت اقتصادی» بد کشور، در صحن مجلس و در مقابل جایگاه هیئت رئیسه دست به تحصن زد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، فردین فرمند، نماینده میانه، «در همان ابتدای تلاوت قرآن از کرسی خود برخاست و به سمت جایگاه هیئت رئیسه رفت و در مقابل ریاست جلسه ایستاد و پس از دقایقی، تعدادی دیگر از نمایندگان نیز به او پیوستند.

حاجی دلیگانی نماینده مردم میمه و شاهین شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، دلیل اعتراض و ایستادن این نماینده در مقابل هیئت رئیسه را اعتراض به وضعیت کشور اعلام کرد و گفت: ما در اعتراض به اینکه چرا ریاست جلسه نشست غیرعلنی با مسئولان دولتی برای بررسی این اوضاع برگزار نمی‌کند، داریم.

وی تصریح کرد: باید جلسه امروز به غیر علنی تبدیل شده و مباحث اقتصادی و مشکلات مورد بررسی قرار بگیرد.

نهایتا ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح بعد از حدود یک ساعت تجمع، رایزنی‌ و ازدحام نمایندگان سرانجام پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت اعلام کرد؛ روز یکشنبه با درخواست بسیاری از نمایندگان و با حضور مسئولان دولتی جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود تا بتوان درباره مسائل مهم کشور صحبت کرد.

بعد از پایان اظهارات پزشکیان فرمند در کرسی خود نشست و تقریبا نظم به جلسه بازگشت.

گفتنی است که در ماه های اخیر و پس از بازگشت دور نخست تحریم های آمریکا، مجلس ایران تبدیل به صحنه قدرت نمایی جناح ها و فشار بر دولت روحانی شده، تا جاییکه تا کنون، چندین وزیر دولت روحانی استیضاح و سپس برکنار شده اند.

 

خروج از نسخه موبایل