ایران

ناپدید شدن ناصر محرم‌زاده، عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که ناصر محرم‌زاده از ظهر دوشنبه پس از آخرین تماس بازجوی پرونده‌اش، ناپدید شده است.

بنابر اعلام سندیکای کارگران شرکت واحد تهران، بازجوی پرونده در آخرین تماس با محرم‌زاده اصرار کرده بود که باید این عضو سندیکای کارگران شرکت واحد را در خیابان ملاقات کند که محرم‌زاده نپذیرفته بود.

این سندیکا با اشاره به اینکه «محرم‌زاده راننده شرکت واحد است که از سال ۹۱ از کار اخراج شده است»، افزود که «محرم‌زاده در زمان تماس بازجو در خیابان با وانت مشغول بارفروشی، فروش میوه و سبزیجات، بوده است» اما پس از این تماس ناپدید شده است و تا ساعات بامداد سه‌شنبه هنوز خبری از او در دست نیست و پیگیری‌های خانواده‌اش هم به نتیجه نرسیده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به فشارهای واردشده ماموران امنیتی به این راننده شرکت واحد که به خاطر فعالیت‌های صنفی اجرا شده است، تاکید کرد که «طی یک هفته اخیر این چندمین تماس بازجو با محرم‌زاده برای ملاقات در خیابان بوده است».

این سندیکا تاکید کرد که «فشار، تهدید و تعقیب پلیسی،امنیتی، قضایی بر ناصر محرم‌زاده عضو سندیکای کارگران شرکت واحد و همچنین فشار بر دیگر اعضای سندیکا را قویا محکوم می‌کند.»

دکمه بازگشت به بالا