اخبارسیاسی

اعلام حمایت جمعی از فعالان سیاسی از تجمع اعتراضی بازنشستگان لشکری و کشوری

به گزارش شبکه جهانی کلمه، امروز( دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ ) جمعی از فعالان و مخالفين سياسی جمهوری اسلامی در حمايت از خيزش بازنشستگان لشکری و کشوری و مستمری بگيران كشور، بیانیه ای حمایتی صادر نمودند.

در قسمتی از این بیانیه تاکید شده است که محروم كردن بازنشستگان لشگری و کشوری، معلمین بازنشسته و مستمری بگيران تامين اجتماعی كشور بمثابه بانيان پايه های اقتصادی، سياسی و اجتماعی نسل فعلی ، عملی شرم آور و خيانتبار و سرقت حاصل عمر آنهاست.

نویسندگان این بیانیه آورده اند: ما ضمن حمايت از خواسته های بحق اين قشر پيشكسوت جامعه ، از اعتراضات و خيزشهای سراسری آنها در ۷ دیماه پشتيبانی نموده و از تمامی اقشار و صنوف در جامعه درخواست داريم كه با آنها همراهی و همصدايی داشته باشند.

در این بیانیه آمده است که اين حق بازنشستگان لشگری و کشوری، معلمین بازنشسته و مستمري بگيران تأمين اجتماعی است كه در شرايط از كار افتادگي از حقوق مناسب براي تأمين هزينه هاي زندگی برخوردار باشند، بی توجهی به اين خواسته بحق آنان، خيانت به انرژی و عمر صرف شده در گذر زمان ميباشد.

گفتنی است که بازنشستگان لشکری و کشوری با فراخوانی اعلام کردند که سه‌شنبه، هفتم دی ماه، ساعت ۱۰ در تهران و سایر شهرستان ها دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.

دکمه بازگشت به بالا