اخباراقتصادی

عراقی‌ها به صدر گردشگران خارجی ایران رسیدند؛ آیا پای صیغه در میان است؟

یک مقام مسئول اعلام کرد که شهروندان عراقی در صدر فهرست گردشگران خارجی ایران قرار دارند.

علی اصغر شالبافیان، معاون امور گردشگری وزارت میراث فرهنگی در کنفرانسی مطبوعاتی گفت ایران در سه ماه نخست سال جاری از ۲۱ مارس تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ میزبان ۸۰۰ هزار گردشگر خارجی بود.

عراقی ها درحالی در صدر فهرست گردشگران خارجی ایران قرار دارند که به گزارش دنیای اقتصاد، استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی تایید شده است.

پیش ازین رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی حضور مردان مجرد عراقی در خانه مسافرها همراه با زنان ایرانی را تایید کرده بود.

همچنین گزارش‌های فعالان گردشگری نشان می‌دهد که زائران عراقی محل اسکانشان را به شرط حضور زنی برای ازدواج موقت انتخاب می‌کنند و با وجود تعداد زیاد خانه مسافرها در سطح شهر، به راحتی راهی این مکان‌های اقامتی غیرمجاز می‌شوند.

خبرآنلاین نیز در گزارشی درباره خدمات جنسی به مردان عراقی نوشته بود: «در حالی که هتل‌های رسمی و معتبر از پذیرش زوج‌هایی با ترکیب مرد خارجی و زن ایرانی منع شده‌اند، بخشی از زائران خارجی، به‌ویژه عراقی‌ها در منازل شخصی اسکان یافته و در نقاط مختلف شهر پراکنده شده‌اند؛ منازلی که نه مجوز فعالیت دارند و نه بر آنها نظارت می‌شوند. شمار این خانه مسافرها بنا بر اعلام مسئولان دولتی، افزون بر ٥ هزار واحد است و نهادهای صنفی هم تعداد خانه مسافرهای مشهد را حدود ٦ هزار باب می‌دانند.

البته سکس مردان عراقی با زنان ایران تنها محدود به مشهد نمی شود و این مسئله در آبادان و خرمشهر نیز جنجال بپا کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا