اخبارورزشی

تمجید کانال تلگرامی شیرین عبادی از علی کریمی و وریا غفوری

به گزارش شبکه کلمه، کانال تلگرامی شیرین عبادی با انتشار عکس های “وریا غفوری” و “علی کریمی” از مواضع این دو ورزشکار مردمی تمجید کرد.

این کانال در پستی نوشت:

غلامِ همتِ آنم که زیرِ چرخِ کبود
ز هر چه رنگِ تعلق پذیرد آزادست

برای علی کریمی، وریا غفوری و تمام ورزشکارانی که تصمیم گرفتند در سمت مردم قرار بگیرند.

تمجید کانال تلگرامی شیرین عبادی از این دو فوتبالیست مردمی در حالیست که خبرگزاری مهر نزدیک به حکومت جمهوری اسلامی ایران به تازگی از جمع‌آوری بیلبوردهای علی کریمی که تبلیغ یک برند آرایشی بوده خبر داد.

این خبرگزاری دلیل این اقدام را توهین کریمی به «‌فرهنگ نذری» اعلام کرد.

لازم به اشاره است که آقای کریمی اخیرا در پستی نوشته بود: «میلیارد‌ها تومان خرج می‌کنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان می‌میرد.»

در پیوند با این رویداد، پیشتر، وریا غفوری با وجود آنکه به طور رسمی و علنی، اعلام کرده بود علاقمند است به فوتبالش در باشگاه استقلال ادامه دهد، ولی مسئولان این باشگاه چراغ سبزی برای تمدید قرارداد به این بازیکن نشان ندادند.

منتقدان می گویند که یکی از دلایل این موضوع، واکنشی است که او نسبت به مشکلات معیشتی مردم نشان داده است. او پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، در مصاحبه‌ای به مسائل معیشتی اشاره کرد و برخی پیش‌بینی می‌کنند که دلیل حذف تصویر او از عکس‌های گروهی و سانسور چهره او در صدا و سیما، همین واکنش‌ها و ابراز نگرانی‌ها درباره مسائل معیشتی است.

دکمه بازگشت به بالا