اخبارسیاسیورزشی

کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان: با قلبی پر از درد از تیم ملی خداحافظی میکنم

شبکه کلمه/ اکرم خدابنده لو، کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “بعد از ۱۲ سال عضویت در تیم ملی تکواندو، اینبار به حرمت قلب‌های غمگین مردمم در این روزهای سرد استخوان سوز با قلبی پر از درد از تیم ملی خداحافظی میکنم.

چند روز پیش نیز پریناز حاجیلو عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران از حضور در المپیک کناره‌گیری کرد.

او نوشت: امروز شرف بالاترین مدالی هست که بر گردن انسانیت میدرخشد، مدالی که از دست مردم کشورت بگیری رنگ و ارزشش چیز دیگری است.

پریناز حاجیلو ادامه داد: من تو سن ۲۱ سالگی جاییکه در اوج هستم و تازه شروع مرحله حرفه ایی ورزشیم هست و با تمام سختی هاییکه برای این جایگاه کشیدم از تیم ملی کشورم خداحافظی میکنم.

او نوشت: آرزوی هر ورزشکاری شرکت در المپیک و کسب مدال برای کشورش هست. من هم مثل هر ورزشکاری بزرگترین هدفم کسب افتخار و مدال برای کشورم بوده است؛ اما امروز وقتی حال مردم ایران و حال کشورم را میبینم، فکر می کنم هیچ مقام و مدالی خوشحالشون نمی کند. مقام و مدال من وقتی ارزش داره که حال مردم کشورم خوب باشد، حال ایران خوب باشد.

خبر کناره‌گیری این دو بانوی ورزشکار به حرمت هموطنانی که طی ۷۰ روز گذشته به وسیله نیروهای سرکوبگر حکومت داغدار شده اند درحالی رخ می دهد که دیروز تیم فوتبال ایران با خواندن سرود جمهوری اسلامی و شادی پس از پیروزی مقابل ولز انتقادهای بسیاری را برانگیخت. البته عمدا کسانی که برای این برد شادمانی کردند نه مردم؛ بلکه نیروهای سرکوبگر، مسئولان نظام و رسانه‌های نزدیک به حکومت بودند.

دکمه بازگشت به بالا