اخبارسیاسیورزشی

اتهامات بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور از دیدگاه دادگستری استان اصفهان چیست؟

شبکه کلمه / رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با صدور حکم محاربه برای امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌های در اصفهان سه نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، وی با بیان اینکه این پرونده ۹ متهم دارد که یکی از آنها امیر نصر آزادانی است، افزود: کیفرخواست متهمان صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصر آزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه مدعی شد: براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است و با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با سه نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه کرده است.

اسدالله جعفری بیان کرد: عناوین اتهامی دیگر امیر نصر آزادانی عضویت در دسته‌های غیر قانونی به قصد بر هم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت که معاونت در محاربه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری گفت: کیفرخواست برای متهمان پرونده صادر شده و هنوز حکمی برای متهمان پرونده صادر نشده است.

پیش ازین در مورد خطر اجرای حکم اعدام برای امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور هشدارهایی داده شوده بود.

با این وجود برنا، وبسایت رسمی وزارت ورزش نوشت که پیگیری‌ها حاکی است که هیچ حکمی برای بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز صادر نشده است.

دکمه بازگشت به بالا