اخبارسیاسیورزشی

مهناز افشار خطاب به سران نظام: لات‌ها و اراذل هم مرام نامه‌های نانوشته‌ای دارند!

به گزارش شبکه کلمه، مهناز افشار بازیگر سینما خطاب به سران نظام گفته: ۸۰ میلیون رو برای اهداف شوم خودتون گروگان گرفتین!

وی این گفته را در واکنش به بازگرداندن همسر و دختر علی دایی از آسمان دبی به کیش ابراز داشت.

خانم افشار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ۸۰ میلیون رو برای اهداف شوم خودتون گروگان گرفتین. علی دایی اسطوره این مردم و مورد احترام همه جهانیان است. شما که با زن و بچه چنین شخصی چنین می کنید؛ با زن و بچه مردم بی پناه چه‌ها کردید و هیچ کس خبردار نشده.

وی در ادامه نوشت: لات‌ها و اراذل هم مرام نامه‌های نانوشته‌ای دارند که اعضای خانواده‌ها از شرارت‌هاشون در امان می مانند… که شما این را هم ندارید. شمشیر بی عدالتی و ظلم از رو کشیدید، چه زود که شمشیرها علیه‌تان برافراشته خواهد شد و تعجب نکنید.

از دیگر سو، امیر رضا خادم، رئیس پیشین فدراسیون کشتی نیز در یک پست اینستاگرامی درواکنش به بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر دایی از آسمان دبی به کیش نوشت: : «واقعا یک لحظه می اندیشید که با چنین اعمالی چه بر سرِ اعتماد و همبستگی ملی می آورید؟! یعنی خداوکیلی خروج یک فرد که جرمش بستنِ مغازه خودش بوده، تا این حد استراتژیک بود؟!ا»

در همین حال مزدک میرزایی، مجری ورزشی سابق صداوسیما در واکنش به موضوع مذکور گفت: حکومت هربار حرکتی می‌کند ما می‌گوییم این نقطه پایان است مثل استفاده از آمبولانس برای دستگیری معترضان، اما هیچ کس باور نمی کند که جمهوری اسلامی بتواند با علی دایی شناخته‌شده‌ترین ایرانی در جهان چنین رفتاری بکند.

لازم به اشاره است که با وجود آنکه رسانه‌های ایران روز گذشته واکنش قوه قضاییه درباره ممنوع‌الخروج بودن همسر علی دایی را منتشر کردند، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد هیچ اطلاعیه‌ای درباره خانواده علی دایی صادر نکرده است.

این در حالیست که علی دایی ممنوع‌الخروج بودن همسرش را تکذیب کرده است.

علی دایی در واکنش به داستان‌سرایی رسانه‌های نظام درباره دلیل برگشت همسر و فرزندش از میانه پرواز تهران – دبی با انتشار بلیت رفت و برگشت خانواده‌اش به دبی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.

دکمه بازگشت به بالا