اخباراقتصادی

آیا روند نزولی بیت‌کوین ادامه خواهد داشت؟

? شبکه کلمه / وبسایت تجارت‌نیوز که اخبار اقتصادی در ایران را پوشش می دهد در گزارشی تحلیلی به روند نزولی بیت‌کوین پرداخت.

براساس این گزارش، روز دوشنبه، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر شنیدن حرف‌های جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو بودند، ارزش بیت‌کوین به زیر سطح ۲۳۰۰۰ دلار سقوط کرد.

▪️تأثیرگذاران اصلی در این رویداد بیت‌کوین و سایر دارایی‌ها، افزایش ترس پیرامون همه‌گیری دوباره کرونا و بازار متلاطم کریپتو بود. گفتنی است، ترکیب این عناصر منجر به افزایش فعالیت معاملاتی در ارزهای دیجیتال شد. از طرفی دیگر، صعودی بودن دلار آمریکا نیز تأثیر قابل توجهی بر فضای کریپتو داشت.

تجارت نیوز می نویسد: اکنون، معامله‌گران در هنگام سرمایه‌گذاری با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند، زیرا گفتگوی آتی بین جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و باشگاه اقتصادی واشنگتن دی‌سی در روز سه‌شنبه انجام خواهد گرفت. انتظار می‌رود این گفتگو بینش جدیدی را در مورد چشم‌انداز اقتصادی به سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

این گزارش تحلیلی می گوید: با توجه به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، بیت‌کوین ممکن است با مقاومت نزدیک به سطح ۲۳۲۵۰ دلار مواجه شود و تحت این مقاومت، روند نزولی همچنان قوی است. اگر قیمت از مرز ۲۳۲۵۰ دلار فراتر رود، بیت‌کوین به طور بالقوه می‌تواند به سطح ۲۳۵۰۰ دلار برسد.

دکمه بازگشت به بالا