اخباراهل سنت

ادعای خبرگزاری های سپاه: تجهیزات استارلینک در زاهدان ضبط شد!

شبکه کلمه | به گزارش شبکه کلمه، همزمان با بازداشت تعداد زیادی از شهروندان در زاهدان توسط نیروهای امنیتی، خبرگزاری های نزدیک به سپاه مدعی ضبط “تجهیزات ارتباطی و استارلینک ” در این شهر شدند!

خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع آگاه ادعا کرده است یک سرویس جاسوسی چند روز پیش از هشتم مهرماه، اقدام به ارسال تجهیزات ارتباطی و استارلینک، برای یک جریان خاص در زاهدان کرده بود، اما این محموله‌ی مهم ارتباطی توسط دستگاه‌های امنیتی کشور، کشف و ۵ نفر از عوامل موثر دریافت کننده و بهره‌بردار این تجهیزات در زاهدان بازداشت شدند.

این خبرگزاری مدعی است که برخی از بازداشت شدگان سابقه ارتباط با رسانه‌ها را دارا هستند.

لازم به اشاره است که یک سال پس از کشتار «جمعه خونین زاهدان» هنوز این فاجعه به عنوان خونین‌ترین کشتار خیابانی اعتراضات زن، زندگی، آزادی شناخته می‌شود.

یک سال بعد از فاجعه مذکور، مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، از این واقعه به عنوان جمعه خونین زاهدان نام برده و بارها خواستار رسیدگی و تحقیق دربارهٔ آن و برخورد با عوامل و مقصران آن شده‌است. او علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را به‌عنوان کسی که فرماندهی کل قوای نظامی ایران را در دست دارد، در برابر کشته‌شدگان این واقعه مسئول می‌داند.

دکمه بازگشت به بالا