تازه‌های سیاسی

روح الله صدرالساداتی: اطلاعات سپاه بارها مرا به مرگ تهدید کرد

یک نماینده ناپدید شده مجلس خبرگان که از او به عنوان افشاگر فساد برخی از مقامات ارشد حکومتی نیز یاد می شود و چند روزی از وضعیتش اطلاعی در دست نبود، حالا در بیانیه‌ای گفته که اطلاعات سپاه او و نزدیکانش را به مرگ تهدید کرده است.

روح‌الله صدرالساداتی، نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان ظاهرا صبح ۱۳ شهریور ماه شهر قم را به همراه برادرش مهدی و چند نفر از نزدیکانش به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک می کند که اندکی بعد خبر ناپدید شدن آنها در فضای مجازی حاشیه ساز می شود.

در روزهای گذشته روایت‌های مختلفی درباره وضعیت برادران صدرالساداتی و همراهانشان منتشر گردید که شامل گمانه‌زنی‌های گوناگون، از جمله ربوده شدن، بازداشت یا مخفی شدن می‌شد.

نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان، صبح یک‌شنبه ۱۷ شهریور در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی، از جمله کانال تلگرامی سحام نیوز منتشر شد اعلام کرد که او پس از این که توسط ماموران امنیتی سپاه پاسداران به مرگ تهدید شده به جای سفر به حوزه انتخابیه خود با همراهانش به جای خلوتی دور از انظار رفته است.

او تهدید‌کنندگان خود را افراد نفوذی معرفی می‌کند که حضورشان در نهادهای مختلف بسیار جدی و فراگیر است و مهم‌ترین مصادیق آن در بین علمای حوزه و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی هویداست.

روح‌الله صدرالساداتی در بخشی از بیانیه خود نوشته است: مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قم بارها در جلساتی با دوستان، بنده را تهدید به دستگیری و زندان، حمله به خانه و آزار خانواده نمودند که صوت برخی از آن‌ها موجود است.

دکمه بازگشت به بالا