اخباراهل سنت

وحشت نماینده ولی فقیه در کردستان از اتحاد مردم و بازاریان: ماموستا‌ها و علما از مردم بخواهند مغازه‌هایشان را نبندند!

به گزارش شبکه کلمه، همزمان با ادامه انقلاب و اعتصابات در مناطق کردنشین و همچنین دیگر نقاط کشور، عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار این شد که ماموستا‌ها و علما از مردم بخواهند مغازه‌هایشان را نبندند!

عبدالرضا پورذهبی در همایش پرچم‌داران وحدت در سنندج، با ابراز نگرانی از خیزش جوانان انقلابی ،اظهار داشت: اگر ماموستا‌ها و علما در مدارس و دانشگاه‌ها حضور داشتند و دانش آموزان و دانشجویان را به وحدت دعوت می‌کردند قطعاً امروز برخی جوانان فریب‌خورده، اعتراضات را به اغتشاش نمی‌کشاندند.

وی از ماموستا‌ها و روحانیون خواست مردم را به آرامش دعوت کنند و از آن‌ها بخواهند که مغازه‌هایشان را نبندند چراکه به گفته وی، با اعتصاب و بستن مغازه‌ها و تعطیلی کاری از پیش نمی‌رود و تنها به خود ضربه می‌زنند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید واقعیت امروز را بازگو کرد، ادامه داد: مردم نباید به خبر‌های دور از واقعیت شبکه‌های معاند به ویژه اینترنشنال توجه کنند، چراکه ممکن است تحت تاثیر فضای روانی دروغین این شبکه‌ها قرار گیرند.

این سخنان در حالیست که معترضان روز چهارشنبه – ۲۰ مهر – بار دیگر در نقاط مختلف پایتخت و شهرهای دیگر ایران از جمله شهرهای کردنشین شعارهایی علیه رهبر جمهوری اسلامی سرداده و خواستار پایان حکومت او شده‌اند. همزمان رژیم ایران در تلاشی برای جلوگیری از انتشار اخبار قیام ایرانیان باز هم امکان ارتباط اینترنتی را به شدت محدود کرده است.

این خیزش بزرگ مردمی در پی انتشار فراخوان‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با محور «سنندج را تنها نگذاریم» برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا