اخبارسیاسی

جوانان محلات تبریز: ما روز ۲۸ مهر نشان خواهیم داد وارثان بر حق پرچم آزادی ایران در سیاه ترین روزهای استبداد هستیم

شبکه کلمه/ جوانان محلات تبریز با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که ما روز ۲۸ مهر نشان خواهیم داد وارثان بر حق پرچم آزادی ایران در سیاه ترین روزهای استبداد هستیم .

متن کامل این بیانیه بدین قرار است:

اطلاعیه شماره ۲ جوانان محلات تبریز

فراخوان ۲۸ مهر زادروز ستارخان سردار ملی

جوانان غیور تبریزی ، روز ۲۳ مهر با وجود حضور سنگین و پرشمار وحوش سرکوبگر گل کاشتید و نشان دادید انتهای این راه پیروزی است .
اما روز ۲۸ مهر زادروز افتخار آذربایجان و ایران ،سردار ملی ،ستارخان روز دیگری است ،
ما روز ۲۸ مهر نشان خواهیم داد وارثان بر حق پرچم آزادی ایران در سیاه ترین روزهای استبداد هستیم .
همراه با سایر شهر های ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب با حضور دلاورانه خود از اول صبح با شروع مدارس و دانشگاه ها اعتراضاتمان را شروع می کنیم و از هر محله و کوچه ایی که مزدوران وطن فروش کم تعداد بودند ، هسته های اعتراض و خیزش را شکل خواهیم داد فریاد اعتراض سرداده و آتش خشم خود را به رخ رهبر و مشاورین احمق تر از خودش ، خواهیم کشید .

ما عزادار تمام شهدای انقلاب زن زندگی آزادی هستیم از ژینای کردستان تا دانش آموز مظلوم اردبیلی ، اما ۲۸ مهر آغاز پایان ظلمت استبداد دینی را جشن خواهیم گرفت تا کور شود چشمی که ایرانیان را همواره غمگین می خواهد .
کوچه به کوچه خواهیم جنگید و میهنمان را پس خواهیم گرفت و در هر کوچه که وحوش بسیجی را عقب راندیم جشن خواهیم گرفت , شادی خواهیم کرد , و خواهیم رقصید .
ما عزاداریم اما چون عفریت استبداد دینی چشم دیدن شادی مردم را ندارد برای عذاب دادن مستبدان هر پیروزی حتی کوچک را جشن خواهیم گرفت .
ما با جنگ و گریز و فتح و شادی و رقص حماسی آذری مستبدان ابلیس صفت را دیوانه خواهیم کرد .
به امید ایرانی آزاد با مردمانی شاد و سربلند
یاشاسین آذربایجان ،یاشاسین تبریز
زنده باد آزادی
پاینده باد ایران

دکمه بازگشت به بالا