اخبارسیاسی

ابوالفضل قدیانی: با دستور خامنه ای تاکنون ۵۰۰ معترض را کشتند!

شبکه کلمه/ ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی در ایران، در یادداشتی با اعتراض به اعدام محسن شکاری، از علی خامنه‌ای به عنوان «جبار تمامیت‌خواه» و «خودکامه خونریز» نام برد و افزود که او باید بداند نمی‌تواند «ملت ایران را با اعدام و بگیر و ببندِ معترضان مرعوب کند» و برعکس این «جنایت‌ها»، عزم ملت را در «سرنگونی خامنه‌ای و نظامش» راسخ‌تر می‌کند.

این فعال سیاسی در یادداشت خود تاکید کرد که «اعدام» محسن شکاری «در حقیقت قتل» این جوان معترض است که به دست نیروهای جمهوری اسلامی انجام شده است.

او افزود: «محسن شکاری جوان معترض ۲۳ ساله‌ای است که «بی جرم و بی‌جنایت اسیر شکنجه‌گران نظام فاسد جمهوری اسلامی» شد.

ابوالفضل قدیانی با اشاره به اینکه محسن شکاری «یک هفته پس از اعتراضات دستگیر و با شتاب‌زدگی تمام در یک محاکمه نمایشی فرمایشی با اتهام محاربه بدون داشتن وکیل تعیینی محکوم به اعدام شد»، تاکید کرد که «این حکم ننگین ضد بشری به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان معترضان یعنی ملت ایران» به «سرعت حیرت‌آوری» اجرا شد.

این فعال سیاسی در بیانیه خود گفت که تاکنون حدود ۵۰۰ تن از «معترضان بی‌گناه به دستور مستبد خودپرست به شهادت رسیده‌اند که حدود ۶۰ تن از آنان کودکان معصومند.»

ابوالفضل قدیانی تاکید کرد که با وجود کشتار حدود ۵۰۰ معترض، ۶۰ کودک و از جمله «یکی از فاجعه‌بارترین این کشتارها که «قتل کودک ۹ ساله، کیان پیرفلک» است «هنوز عطش خونریزی مستبد» فرو ننشسته است.

این زندانی سیاسی سابق در پایان بیانیه خود تاکید کرد که «این اقدامات جنایت‌بار خشم و انزجار ملت را بیش از پیش علیه علی خامنه‌ای بر می‌انگیزد و عزم ملت را در سرنگونی او و نظامش راسخ‌تر می‌کند».

آقای قدیانی از جمله ۱۵ فعال سیاسی و مدنی است که در بهمن ۱۳۹۶ با تأکید بر «اصلاح‌ناپذیری» نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری همه‌پرسی تحت نظارت سازمان ملل متحد برای «گذار مسالمت‌آمیز» از حکومت کنونی «به یک دموکراسی سکولار پارلمانی» گردید.

دکمه بازگشت به بالا