اخبارسیاسی

وقاحت و تهدید بسیجی کت شلواری برای خاموش کردن صدای ملت؛ بروجردی: مولانا عبدالحمید از سرنوشت آیت‌الله منتظری عبرت بگیرد!

شبکه کلمه/ علاءالدین بروجردی، نماینده پیشین مجلس در نامه‌ای خطاب به مولانا عبدالحمید امام جمعه زاهدان به او هشدار داد و گفت از سرنوشت آیت‌الله منتظری عبرت بگیرد!

این تهدید در حالیست که مولانا عبدالحمید در سخنان نماز جمعه ماه‌های اخیر خود بارها از مسئولان جمهوری اسلامی خواسته که صدای اعتراض مردم ایران را بشنوند و با به رسمیت شناختن حق اعتراض آنها دست از سرکوب و کشتار بردارند.

بروجردی در بخشی دیگر از نامه اش ادعا کرد که وضعیت اهل سنت در ایران نسبت به قبل از انقلاب «قابل مقایسه نیست و تعداد مساجد و حوزه‌های علمیه ده‌ها برابر شده» و مولوی عبدالحمید باید از مسئولین جمهوری اسلامی «تشکر کند.»

بروجردی همچنین از محمد جواد لاریجانی به عنوان «یک متفکر فرهیخته جامعه» یاد کرد و اظهارات او را درباره مولوی عبدالحمید و مسجد مکی زاهدان تایید کرد.

گفتنی است که آیت‌الله حسینعلی منتظری، از روحانیون بلند پایه جمهوری اسلامی بود که تا مقام جانشینی رهبری هم پیش رفت، اما کمی پیش از درگذشت آیت الله خمینی از مقام خود برکنار شد و از صحنه سیاسی ایران کنار گذاشته شد. او از معدود مقامات جمهوری اسلامی بود که به اعدام گسترده زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ اعتراض کرد.

دکمه بازگشت به بالا