اخبارسیاسی

انتقاد شدید نماینده ارومیه از اوضاع جاری کشور

شبکه کلمه / نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور خود در مجلس ، با انتقاد از اوضاع فعلی کشور در عرصه‌های مختلف، مسبب این وضعیت را عملکرد «دشمن داخلی» و «مدیران ناکارآمد» دانست.

روح‌الله حضرت‌پور گفت: ملت بزرگ ایران! در طول ۴۴ سال گذشته شما با پوست و گوشت و استخوان‌هایتان از مرز و خاک ایران دفاع کرده‌اید؛ اما چه افسوس که در وانفسای این دوران تعیین‌کننده، دشمن داخلی با نگاهی به‌ظاهر موجه در تاریکی غفلت، وارد سنگرهای‌مان شد و ملت مقاوم ایران را آرام‌آرام ناامید ساخت.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: دشمن داخلی کیست؟ دشمن داخلی همان مدیران عناصر و جریانات خائنی است که به دلایل مختلف از دلالی، باندبازی تا ناکارآمدی مسبب وضعیت امروز کشور هستند… دشمن همان جریانی است که با برچسب‎زنی به شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و دهن‌کجی به قانون اساسی کشور، دلسوزان نظام را گوشه‌نشین می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه ضمن ابراز تأسف شدید از اوضاع اقتصادی کشور، گفت: امروز به سبب بی‌توجهی و ناکارآمدی مجموعه مدیرانی که خود را ناجی محرومان می‌دانستند اعتبار و اعتماد ملت به توان کشور برای برون‌رفت از وضعیت فعلی خدشه‌دار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حال ایران، ایرانِ همۀ گروه‌ها، تفکرها، اقوام و اقلیت‌ها است. ایران عزیز سرزمینی غنی است که نباید از نخبگان، جوانانِ امیدوارِ سرشار از سازندگی خالی شود. ایران متعلق به همه است و کسی نمی‌تواند شهروند ایرانی را به واسطه عقاید و دیدگاه‌هایش به مهاجرت مجبور کند.

دکمه بازگشت به بالا