اخباراهل سنت

ممانعت از ورود مولانا کوهی و همراهانش به زاهدان توسط نیروهای امنیتی

شبکه کلمه| به گزارش شبکه کلمه، مولانا کوهی و جمعی از علما و معتمدین شهرستان راسک و سرباز که امروز(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲) به منظور دیدار با مولانا عبدالحمید، عازم زاهدان بودند، در وردی شهر مذکور با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

به گفته یک منبع مطلع، مولانا فضل الرحمن کوهی امام جمعه پشامگ و مولوی عبدالعزیز دهقانی امام جمعه بافتان به همراه جمعی دیگر از علمای شهرستان های سرباز و راسک برای دیدار و اعلام حمایت و همبستگی با مولانا عبدالحمید عازم مسجد مکی زاهدان بودند.

این منبع می افزاید: نیروهای امنیتی مولانا کوهی و همراهانش را چند ساعت در ورودی شهر نگه داشتند و سپس آن ها را مجبور به بازگشت به شهرهایشان کردند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی در روز های اخیر، مانع ورود علمای شهرها و استان های دیگر به زاهدان شده اند؛ از جمله گفته شده که مولانا حبیب‌الرحمان مطهری، مدیر حوزه علمیه احناف خواف که به منظور دیدار با علما و مردم زاهدان عازم استان سیستان‌وبلوچستان بودند، روز شنبه (۲۲ مهر ۱۴۰۲) در ورودی زاهدان با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

نیروهای امنیتی مستقر در ایست‌وبازرسی منطقه «کوله‌سنگی» مولانا مطهری و‌ هیئت همراه ایشان را بیش از دو ساعت معطل نگه داشته‌اند‌ و سپس آنها را مجبور به بازگشت کرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا