اخبارحقوق بشر

بیانیه کارگروه ملی فراخوانها؛ حمایت از حشمت طبرزدی

شبکه کلمه | کارگروه ملی فراخوانها با انتشار بیانیه ای خواستار رسیدگی به وضعیت حشمت طبرزدی و تمامی زندانیان سیاسی شد.

این بیانیه تاکید نموده است، حشمت طبرزدی یکی از شاخص ترین کوشندگان سیاسی اپوزیسیون و آزادی ایران هستند آزادی ایشان و تمامی زندانیان سیاسی خواسته ایرانیان آزادیخواه هست.

متن کامل بیانیه بدین قرار است:

در پایان سال میلادی نیاز می بینیم، که افکار عمومی داخلی و بین المللی را متوجه یار مبارزمان حشمت طبرزدی و تمامی زندانیان سیاسی در ایران بکنیم.

زندانیان سیاسی در جوامع استبدادزده وجدان های بیدار آن جامعه می باشند. و برای ما کاملا مشخص هست که بعلت ماهیت رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی تا زمانی که بر سرقدرت هست، کشتار ، زندان و شکنجه های جسمی و روحی و همچنین اعدام مخالفین ادامه خواهد داشت.

یادآور می شویم ، که یکی از حربه های سازمان امنیت رژیم در این چهار دهه فرستادن نفوذی هایش در اپوزیسیون خارج از کشور بوده و گاهی بعنوان زندانیان سابق سیاسی توانسته در بین اپوزیسیون شک و شبهه بوجود آورد و باعث عدم اعتماد در بین فعالان سیاسی گردد .

یادآور می شویم که قبل از دستگیری حشمت طبرزدی سوالاتی را بعضی از افراد و جریانات مطرح می کردند ، که چرا آقای طبرزدی با وجود انتقادات و مصاحبه هایش بر عليه سران رژیم هنوز آزاد می گردد. اما از زمان دستگیری حشمت طبرزدی از شهریور سال ۱۴۰۱ تا به امروز همان افراد و جریانات سیاسی سکوت اختیار کرده اند.

ما از سازمان ها و ارگان های حقوق بشری درخواست داریم که ما را در آگاه کردن افکار عمومی یاری کنند.

پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ خورشیدی
کارگروه ملی فراخوانها

دکمه بازگشت به بالا