اخباراهل سنت

پیام خانواده ی مولانا نقشبندی خطاب به عموم مردم بلوچستان و جامعه اهل سنت ایران

شبکه کلمه| خانواده “مولانا فتحی محمد نقشبندی” با انتشار پیامی خطاب به مردم بلوچستان و جامعه اهل سنت ایران، خواستار حمایت از “مولانا فتحی محمد نقشبندی” شدند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما خانواده مولانا فتحی محمد نقشبندی خطاب به عموم مردم بلوچ و جامعه اهلسنت ایران می گوییم ؛ دست ما زنان و کودکان این خانواده مظلوم از همه جا کوتاه است و کسی فریادرس ما نیست.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

《با گذشت ۶ ماه از بازداشت ناموجه مولانا فتحی محمد نقشبندی ” عالم کهنسال و مظلوم بلوچ” علیرغم پیگیری برخی ریش سفیدان منطقه ، تاکنون هیچگونه خبر موثقی از وضعیت شهادت یا سلامت ایشان نداریم .

جناب مولوی سرکوهی و یکی دیگر از ریش سفیدان که مدعی دیدار و ملاقات با مولانا نقشبندی بودند، سخنانشان نادرست بوده و هیچگونه تماس و ملاقاتی با کسی نداشته اند .

ما خانواده مولانا فتحی محمد نقشبندی خطاب به عموم مردم بلوچ و جامعه اهلسنت ایران می گوییم ؛ دست ما زنان و کودکان این خانواده مظلوم از همه جا کوتاه است و کسی فریادرس ما نیست .

مولانا عبدالغفار نقشبندی فرزند ارشد مولانا فتحی محمد نقشبندی میتوانست همانند بسیاری از مولوی ها سکوت کند ، اما عافیت طلبی و زندگی در بستر گرم و نرم را فدای غیرت و ناموس شما مردم بلوچ نموده ، آواره کوه و دشت و بیابان شد .

پدر پیرمان که سایه بالای سرمان بود بخاطر دفاع از حقوق شما مردم مظلوم بلوچ از مسیر راه ربوده و برای سومین بار به کنج زندان انداخته شد .

ما خانواده مولانا نقشبندی بخاطر خدایمان و بخاطر شما ملت مظلوم تمامی ناملایمات و ناگواری ها را بجان خریده ، سختی ها و گرسنگی ها را تحمل نموده ایم و به آن افتخار میکنیم .

مولانا فتحی محمد و عبدالغفار نقشبندی “پدر و پسر ” قبلا در سال ۹۱ هم به مدت ۴ سال زندان و مورد بدترین شکنجه ها قرار گرفتند اما ما صبر و تحمل کردیم .

هم اکنون انتشار خبر شهادت مولانای مظلوم آنهم تحت شکنجه ها، داغی دردناک است که کودکانمان را یارای تحمل آن نیست .

فریاد و صدای ما زنان و کودکان مظلوم را کسی نمی شنود ازین به بعد فریادمان را به آسمان بلند میکنیم و مولانا نقشبندی را به الله و شما غیورمردان بلوچ می سپاریم .

حسبناالله و نعم الوکیل

دکمه بازگشت به بالا