اخبارایرانتازه‌های سیاسی

فرزند آیت‌الله حائری: خامنه‌ای به خطاهایش اعتراف کند

به گزارش شبکه جهانی کلمه؛ شهاب‌الدین حائری شیرازی، فرزند آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی، نماینده سابق ولی فقیه از سیاست‌های علی خامنه‌ای، رهبر رژیم انتقاد کرد.

او در نوشته‌ای که در رسانه “تحکیم ملت” منتشر شده به خطاهایی نظیر “حذف سلیقه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی با عناوینی نظیر غیرخودی، فتنه گر، ساکت فتنه و اخیرا غیرانقلابی، سیاست غلط در مقابل آمریکا و حمایت از حکومت نامشروع بشار اسد” از جانب رهبر جمهوری اسلامی اشاره می‌کند. او می نویسد: به نظر من اعتراف به خطا اولین قدم برای ایجاد امید به اصلاح می باشد.

رژیم ولایت فقیه در ایران طی این چهار دهه کشور را از هر نظر به فلاکت کشانده است. از بعد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و مذهبی ملت و کشور ایران در ته جدول قرار دارد و این بخاطر فکر تشیع و ترس از شیعه گریزی بوده، زیرا باور رژیم بر این است اگر افراد سوای فکر در راس امور قرار داشته باشند فکر تشیع را نخواهد توانست به اهل سنت و سایر ادیان تزریق کند و از سویی نخواهد توانست فکر تشیع را به جهانیان و بالخصوص میان اهل سنت خارج ایران صادر کند. به همین خاطر مسئولان رده بالای کشور باید همه دارای فکر شیعه اثناعشری و انقلابی باشند و این باعث شد که همه مسئولان بی علم و دانش در راس قرار بگیرند و اختلاس و دزدی، کشتار بی رویه در قوه قضائیه و از همه بدتر فرار مغزها در کشور صورت بگیرد.

تا زمانی که حاکمیت در ایران بر اساس مذهب تشیع باشد هیچ وقت از این بهتر نخواهد شد زیرا جز خودی کسی دیگر را برنمی تابند و ترس سنی گرایی میان علما و مراجع شیعه بیش از حد است.

دکمه بازگشت به بالا