اخبارسیاسی

روزنامه جمهوری اسلامی: مسئولان ‌مثل مردم عادی زندگی کنند تا ببینند نارضایتی در جامعه فراوان است

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به قیام ملی ایرانیان نوشته‌است: درحالیکه هنوز در بعضی نقاط کشور ناآارمی‌ها ادامه دارد، انتظار این بود که حکمرانان با اقدامات عملی نسبت به کسانی که اعتراض دارند انعطاف‌هایی نشان می‌دادند و زمینه را برای برطرف کردن مشکلات موجود فراهم می‌کردند. مدیریتی که ذره‌ای انعطاف نشان ندهد آیا می‌تواند مانع ادامه یافتن ناآرامی‌ها شود؟!

این روزنامه در ادامه به تنگناهای معیشتی مردم اشاره کرده و یادآور می‌شود: مردم می‌خواهند زندگی کنند. حتی اگر مسائل سیاسی و حقوق شهروندی و بسیاری از مطالبات دیگرشان را هم کنار بگذارند، آنچه بر سر سفره‌شان می‌آید را که نمی‌توانند نادیده بگیرند.

روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی دیگری از یادداشتش به موضوع نسبت دادن انقلابیون به دشمن می پردازد و می نویسد:هرچند از سخنان این روزهای مسئولین اینطور فهمیده می‌شود که به نظر آنها همه چیز بر وفق مراد است و هیچ مشکلی برای زندگی راحت وجود ندارد، ولی واقعیت این نیست. اگر حضرات از اطاق‌های دربسته تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند و از حقوق و مزایای ویژه خود بگذرند و در میان مردم و هم‌سطح با مردم درآمد داشته باشند و با ادارات به مثابه افراد عادی فاقد رانت و جایگاه مسئولیتی مراجعه کنند، به این واقعیت پی خواهند برد که نارضایتی در جامعه فراوان است.

این روزنامه ادامه می دهد: اگر مردم از مسئولین چیزی غیر از صداقت، خدمت، عدالت و یکرنگی نبینند و فشارهای اقتصادی عرصه زندگی را بر آنها تنگ نکند. اگر مردم چنین رفتاری را از مسئولین ببینند، به آنها اعتماد می‌کنند و در تمام زمینه‌ها حتی در فضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ خواهند کرد بدون آنکه نیازی به فیلتر کردن باشد. شما مردم را داشته باشید، مردم دشمن را فیلتر خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا